• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Låna 300.000 med 5.4 scoring

Nyatider76

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
4 September 2019
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Gjorde ansökan på lendo idag. Jag blev beviljad hela beloppet med 7,2% ränta. Erbjudandena fortsätter att komma in så jag avvaktar lite med att välja, tack för hjälpen!
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Intressant att få veta vilka som beviljar, iaf några. Jag är jätteintresserad av info från andra som söker samlingslån.
 

flixor

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
28 Mars 2019
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
40
Poäng
137
Gjorde ansökan på lendo idag. Jag blev beviljad hela beloppet med 7,2% ränta. Erbjudandena fortsätter att komma in så jag avvaktar lite med att välja, tack för hjälpen!
Bra! Utan ff senaste halvåret och framför allt senaste tre månaderna, ett bra betyg och bra kredithistorik så är det möjligt! Uppdatera gärna :)
 

Nyatider76

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
4 September 2019
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Så. Då valde jag till slut marginalen som erbjöd mig 350.000, jag valde att utöka för att även få med betalkollen som jag har 40 papp utnyttjat på för att få precis allt under samma tak, betalkollen har för övrigt varit till stor hjälp så här i slutspurten. Räntan hamnade på 7,8%, en stoor förbättring jämfört med tidigare. Månadskostnad 3618 kr, därmed sänker jag min månadskostnad med 4500 kronor, har även gått ur svenska kyrkan vilket också sänker mina kostnader. Nu kommer jag att få ekonomin att gå runt och jag kommer även sova bättre på nätterna. Otroligt skönt.
Mvh
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp